کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه فایرفاکس ۲۳

فایر فاکس

موزیلا ۱۳ راهنمایی امنیتی و قابلیت مسدود سازی محتوای مختلط HTTPS و HTTP را به مرورگر خود افزوده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، مؤسسه متن‌ باز موزیلا هفته گذشته مرورگر فایرفاکس ۲۳ را برای پلتفورم‌های مختلف از جمله ویندوز، مکینتاش، لینوکس و اندروید عرضه کرد. عرضه این نسخه فقط شش هفته پس از عرضه فایرفاکس ۲۲ اتفاق افتاد و تعدادی ویژگی و به‌روز رسانی امنیتی را به این مرورگر افزوده است.

موزیلا سعی کرده است امنیت این مرورگر را با استفاده از مسدود کننده محتوای مختلط (Mixed Content Blocker) در فایرفاکس ۲۳ افزایش دهد. محتوای مختلط به قرار دادن هر دو ترافیک HTTP و HTTPS در یک صفحه وب اشاره می‌کند. خطر این کار این است که ترافیک امن زمانی که با ترافیک HTTP معمولی مخلوط می‌شود، دیگر امن نیست.

پنل Site Identity فایرفاکس بارها در مورد محتوای مختلط هشدار داده است. مسدود کردن محتوای مختلط یک گام فراتر رفته و به شکل پیشگیرانه برخی فرم‌های محتوای مختلط را که پتانسیل ایجاد مشکلات امنیتی را دارا هستند، مسدود می‌نماید.

البته کاربران نباید نگران این مسأله باشند که با این مسدود کننده، دیگر قادر به مشاهده سایت‌هایی که محتوای مختلط دارند نیستند. چرا که گزینه‌ای برای غیرفعال کردن محافظت از هر صفحه وجود دارد.

بعلاوه موزیلا ۱۳ راهنمایی امنیتی برای آسیب‌ پذیری‌هایی عرضه کرده است که اکنون در فایرفاکس ۲۳ ترمیم شده‌اند. در این میان موزیلا ۴ راهنمایی امنیتی را در رده حیاتی قرار داده است که سه راهنمایی امنیتی حیاتی، آسیب‌ پذیری‌های مرتبط با حافظه هستند و چهارمی، به عنوان یک نقص امنیتی اسکریپت بین سایتی (XSS) شناخته می‌شود.

نقایص امنیتی اسکریپت بین سایتی به مهاجم اجازه می‌دهد کد دلخواه را از سایتی به سایت دیگر تزریق نماید که می‌تواند منجر به آلودگی به بدافزار یا افشای غیرمجاز اطلاعات گردد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16315 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/05/26 تعداد مشاهده: 2175
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محسن دهقانی 1392/05/26 23:48
اون تیک use tls 1.0 که برداشته شده رو میشه از توی قسمت about:config تغییر داد تا مثل قبل از فیلترینگ رد شد و اما مدیر ارشد تیم موزیلا گفته که اون گزینه هایی که برداشته شده مثل enable javascript توی نسخه 24 دوباره برگردانده میشوند.
حسین 1392/05/26 17:15
اومد دستش کنه زد چشمشو کور کرد بابا من الان نمیتونم ایمیلامو با فایرفوکس چک کنم اصلا صفحش باز نمیشه آخه اینم آپدیته ؟
ناشناس 1392/05/26 17:07
با این وضعیت تنها راه حل گوگل کرومه
ناشناس 1392/05/26 13:53
5 سال بود که از فایرفاکس استفاده میکردم تا همین یک هفته پیش که به خاطر همین مسئله گذاتشتمش کنارlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
مهران کریمی 1392/05/26 09:42
خوب این که بدرد نمیخوره..... همون نسخه های قدیمی اش عالیه. من میخوام پروکسی استفاده کنم. پس دانلودش نکنم خوبه. الان در موزیلا 22 و نسخه های پیشین گذینه ای وجود دارد به اسم use tls 1.0 که می توان تیک این گذینه رو برداشت و راحت از فیلترینگ رد کرد ولی این نداره. پس بدرد نمیخوره...یه قول معروف یا عامیانه بگم یه شاهی ارزش نداره